سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو فاکس

کتاب سئو | لیست بهترین کتاب های آموزش سئو سایت - سئو فاکس

مطالعه کتاب سئو یکی از بهترین راه های یادگیری سئو است. در این صفحه به معرفی 10 مورد از بهترین کتاب های دنیای سئو را که ارزش مطالعه دارند می پردازیم. قبل از هر چیز به خاطر داشته باشید که تمامی کتاب های لیست شده انگلیسی زبان هستند.

لیست بهترین کتاب های آموزش سئو [آپدیت شده در 2022]

ما بهترین کتاب های دنیای سئو را برای شما لیست کرده ایم.

1- کتاب سئو راهنمای بهینه سازی موتور جستجو گوگل برای مبتدیان

کتاب سئو راهنمای بهینه سازی موتور جستجو گوگل برای مبتدیان

نام : Search Engine Optimization Starter Guide

توسط: Google | تعداد صفحات: 33

بیایید با نقش اصلی در زمینه سئو و بهینه سازی موتور جستجو شروع کنیم یعنی خود Google. این کتاب برای هر کسی که تازه وارد دنیای سئو وب سایت باشد و می خواهد بهترین شیوه های بهینه سازی بهتر را درک کند بهترین گزینه است.

چکیده: بهینه سازی موتور جستجو اغلب مربوط به ایجاد تغییرات جزئی در قسمت هایی از وب سایت شما است. وقتی به صورت جداگانه مشاهده می شوداما وقتی با بهینه سازی های دیگر ترکیب شوند، می توانند تأثیر قابل توجهی در تجربه کاربر و عملکرد سایت شما در نتایج جستجوی ارگانیک داشته باشند، ممکن است این تغییرات مانند پیشرفت های افزایشی به نظر برسد.

دانلود با لینک مستقیم

2- کتاب سئو اصول اولیه سئو

کتاب سئو اصول اولیه سئو

نام: SEO 101: Learn Basics of Search Engine Optimization

توسط: Search Engine Journal | تعداد صفحات: 324

با بیش از 300 صفحه، کتاب SEO 101 توسط مجله سرچ انجین ژورنال یکی از جامع ترین منابع رایگان در حوزه بهینه سازی سایت یا سئو است. این کتاب شامل تاریخچه پیدایش موتور های جسجتو، اصطلاحات سئو در سایت، آمار دقیق و بسیاری از فصل های جالب دیگر است. قطعاً ارزش بررسی دارد!

چکیده: “محتوا پادشاه است” مقاله های بسیاری را پیدا خواهید کرد که این جمله را بیان می کند. در حالی که کاملاً درست نیست محتوا کمتر از پادشاه است و بیشتر شبیه به یک شریک تجاری با ارزش برای لینک سازی، طراحی و قابلیت استفاده است.

دانلود با لینک مستقیم

3- کتاب سئو راهنمای مبتدی لینک بیلدینگ

کتاب سئو راهنمای مبتدی لینک بیلدینگ

نام: The Beginner’s Guide to Link Building

توسط: MOZ | تعداد صفحات: 89

این کتاب در خصوص راهنمای جامع Moz برای لینک بیلدینگ ویژه مبتدیان و افرادی نیمه حرفه ای است. این کتاب محتوای بسیار آموزشی دارد و بهترین نکات و ترفندهای مربوط به لینک سازی را در بر می گیرد.

چکیده: تعداد لینک های خامی که به وب سایت شما اشاره می کنند یک سیگنال رتبه بندی قوی هستند. با این حال، لازم است به یاد داشته باشید که کیفیت، اگر مهمتر از تعداد نیست، به همان اندازه مهم است.

دانلود با لینک مستقیم

4- کتاب سئو راهنمای لینک سازی

کتاب سئو راهنمای لینک سازی

نام: Illustrated Guide to Link Building

توسط: Search Engine Journal| تعداد صفحات: 69

در این کتاب راجب ساخت لینک ها مبتنی با کیفیت بالا از طریق جامعه اینترنتی صحبت شده است. استراتژی سئو کاملاً یکپارچه هر تکنیک با تمرکز بر چارچوب زمانی مناسب از اجرای و نتیجه مطلوب توصیف شده است. چکیده: این وب سایت ها بیشتر از قبل به شما لینک دهند، ارزش سایت شما بیشتر خواهد شد. گرفتن لینک شروع رابطه محسوب می شود.

دانلود با لینک مستقیم

5- کتاب سئو لینک بیلدینگ برای سئو – راهنمای نهایی

کتاب سئو لینک بیلدینگ برای سئو - راهنمای نهایی

نام: Link Building for SEO – The Definitive Guide

توسط: Backlinko | تعداد صفحات: 55

یک کتاب فوق العاده دیگر برای ایجاد لینک توسط یک پسر، که تمامی تمرکز شغلی وی بر روی حوزه سئو و بهینه سازی متمرکز است. کتاب سئو برایان در سال 2017 به روز شد و شامل تمام موارد مهم، از جمله چهار مورد مورد جالب و تکنیک های پیشرفته لینک بیلدینگ است.

چکیده: پنهانی نیست که لینک سازی مهم ترین عامل رتبه گرفتن در نتایج جستجو است. در واقع، این لینک مهارت ترکیب از چند تخصص است. اگر می خواهید افراد دیگر به سایت شما لینک دهند، باید به محتوا ، فروش، برنامه نویسی، روانشناسی و بازاریابی خوب قدیمی تسلط داشته باشید.

دانلود با لینک مستقیم

6- کتاب سئو درک تکنیک های سئو

کتاب سئو درک تکنیک های سئو

نام: Understanding SEO Techniques

توسط: Tone | تعداد صفحات: 25

یک کتاب الکترونیکی سئو بسیار جذاب توسط آژانس Tone به عنوان یک لیست کار برای 5 جنبه مهم سئو طراحی شده است: هدف قرار دادن کلمات کلیدی، بهبود ساختار سایت، سوشیال مدیا مارکتینگ، ایجاد محتوا و ایجاد بک لینک با کیفیت.

چکیده: موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل ، این قدرت را دارند که وب سایت شما (و شغل شما) از اعتبار آنلاین خود را یک شبه سلب کنند. این یک قدرت است – بنابراین مهم است که آن را به درستی بدست آوریم.

دانلود با لینک مستقیم

7- کتاب سئو گذشته، حال و آینده سئو

کتاب سئو گذشته، حال و آینده سئو

نام: SEO – The Past, Present, and Future

توسط: HubSpot | تعداد صفحات: 22

کتاب الکترونیکی سئو و رایگان توسط Hubspot منتشر شده که با هدف مقایسه تکنیکهای گذشته، حال و آینده و تحلیل تکامل سئو تولید شده است. این کتاب یک مرور کلی از شیوه هایی از سئو که باید پشت سر بگذارید و برای تمرکز در آینده از آن ها استفاده کنید را به شما نشان می دهد.

چکیده: وقتی شک دارید، همیشه در ارائه مطالب مرتبط و منسجمی که بازدید کنندگان وب سایت شما می توانند هضم کنند اشتباه می کنید. اگر متوجه شدید که فقط برای گوگل کاری انجام می دهد، باید لحظه ای از خود بپرسید که چرا …

دانلود با لینک مستقیم

8- کتاب سئو فروشگاه اینترنتی

کتاب سئو فروشگاه اینترنتی

نام: E-Commerce Seo – The Definitive Guide

توسط: Backlinko | تعداد صفحات: 80

اگر می خواهید در کتاب های سئو برای فروشگاه اینترنتی شیرجه بزنید این کتاب بهترین گزینه است. این کتاب به 6 فصل متمرکز بر مهمترین جنبه های تجارت الکترونیکی تقسیم شده است و نمونه های مفصل و نکات مفیدی را ارائه می دهد.

چکیده: اگر می خواهید یک کمپین سئو فروشگاهی اجرا کنید مطمئن شوید با یک Keyword Research خوب این کار را شروع کنید.

دانلود با لینک مستقیم

9- کتاب سئو یادگیری سئو از حرفه ای ها

کتاب سئو یادگیری سئو از حرفه ای ها

نام: Learning SEO From the Experts

توسط: HubSpot | تعداد صفحات: 39

این کتاب شامل 6 فصل است که توسط کارشناسان سئو از HubSpot ، Stryde ، Distilled و Moz نوشته شده است. همیشه خوب است که از متخصصان یاد بگیرید و به مهمترین مباحث روز بهینه سازی موتور جستجو از دیدگاه آنها بنگرید. چکیده: مشاغل دیگر نیازی به صرف هزاران دلار برای تبلیغات در دایرکتوری ها و مجلات ندارند. هر کسب و کار با یک وب سایت توانایی پیدا کردن بیشتر مشتریان آنلاین از طریق بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و بازاریابی ورودی پیدا می کند.

دانلود با لینک مستقیم

10- کتاب سئو آینده سئو در 2018 و فراتر از آن

کتاب سئو آینده سئو در 2018 و فراتر از آن

نام: The Future of SEO Trends in 2017 and Beyond

توسط: Vertical Measures | تعداد صفحات: 17

این کتاب کاملاً نوشتاریاست و در خصوص روند و آینده سئو توضیح می دهد و به موضوعات مهمی مانند یادگیری ماشینی، AMP، جستجو صوتی و تأثیر آنها در رتبه بندی آینده را پیش بینی می کند. با نظرات 6 متخصص در مورد آینده سئو نتیجه گیری می شود.

چکیده: توصیه ما این است که وقتی گوگل اظهار نظر می کند، به نتیجه نرسید و آن ها را فقط به عنوان یک نظریه حساب کنید. تحقیقات خود را انجام دهید و از ابزارهایی مانند Search Console و Analytics استفاده کنید تا دید سایت خود را پس از ایجاد تغییرات مشاهده کنید. در آخر گوگل یک تجارت است و آنها قطعا در مرحله اول به دنبال کسب منافع خود هستند.

دانلود با لینک مستقیم